Home > wat we maken > print > connexxion probeeraanbod
Connexxion

Connexxion / Campagne Probeeraanbod

Proberen=bekeren
We roepen het wel vaker: proberen=bekeren. En dat geldt zeker voor low-interestproducten als het openbaar vervoer. Connexxion begrijpt dat als geen ander. Daarom werkten we samen met hen alweer voor de derde keer aan de probeeraanbod-actie. Een DM aan 123.905 huishoudens in verschillende steden die in de buurt van een bushalte wonen. En de boodschap was heel eenvoudig: er zijn verschillende handige, leuke of gezellige bestemmingen bij je in de buurt en met de bus ben je er zo. En het gebruik te stimuleren kon elke ontvanger een gratis retour voor twee personen downloaden.

Bovendien zat er in de DM een handige kaart van de omgeving met daarop de dichtstbijzijnde halte en de leukste bestemmingen. We hadden het dus wel erg makkelijk gemaakt en dat bleek ook wel. Er zijn uiteindelijk 14.498 retourtjes verstuurd. Een conversie van 11,8%. Kijk, daar doen we het voor.

terug