Home > wat we maken > identiteit > rentree herpositionering
Rentree

Rentree / Herpositionering

Terug naar de basis
Net als veel andere woningcorporaties worstelde Rentree de afgelopen tijd met zijn rol en aanzien in de maatschappij. Met daadkracht besloten ze in 2012 het roer flink om te gooien.

Niet moeilijk doen
Ze keerden terug naar de basis. Emotion vertaalde dat in een nieuwe positionering en dito merkidentiteit. Bij de ontwikkeling van het nieuwe Rentree was 'eenvoud' de kern. Dat hebben we onder andere gebruikt voor de strakke huisstijl waarin simpele grafische elementen en tekst een belangrijke rol spelen. Daaraan koppelen we eenvoudige fotografie waarin klanten centraal staan, soms in contact met een medewerker.

terug
Introductie-DM voor alle bewoners
Introductie-DM voor alle bewoners
Nieuwe layout nieuwsbrief
Nieuwe layout nieuwsbrief
Postercampagne naamsbekendheid
Postercampagne naamsbekendheid
Postercampagne naamsbekendheid
Postercampagne naamsbekendheid
Handelsdrukwerk
Handelsdrukwerk
Interne documentenmap
Interne documentenmap
Abricampagne
Abricampagne
Homepage
Homepage
Het laatste nieuws online
Het laatste nieuws online
Alles over de wijken
Alles over de wijken