Home > wat we maken > identiteit > het merk stadsakkers
StadsAkkers

StadsAkkers / Nieuwe identiteit

Smaakmakers van Apeldoorn
De Stadsakkers in Apeldoorn hebben een mooi verhaal. Op braakliggende stukken grond in de stad verbouwen ze groenten en fruit op biologische grondslag. Dat doen ze samen met vrijwilligers, uitkeringsgerechtigden en mensen uit zorginstellingen. Zo hebben deze mensen een mooie dagbesteding en blijven ze in contact met de arbeidsmarkt. De oogst gaat voor een deel naar voedselbanken, maar om de kosten te dekken moet er natuurlijk ook wat verkocht worden. En dan heb je een herkenbaar merk nodig. Emotion helpt ze daarbij. Met een nieuw logo, een frisse huisstijl en een degelijk communicatieconcept. Daarbij slaan we niet het geijkte pad in, maar kiezen we er vooral voor om de fun en het lekkere eten te benadrukken. Want de Stadsakkers zijn eigenlijk de smaakmakers van Apeldoorn. En passant voorzien we ze van de nodige middelen.

terug