Home > wat we maken > identiteit > divitel identiteit
Divitel

Divitel / Nieuwe identiteit

Nieuwe merkidentiteit voor Divitel
Divitel zorgt ervoor dat miljoenen mensen tv kunnen kijken, dat video gestreamed wordt over het internet, dat Ziggo-klanten beeld krijgen via hun iPad-app. Kortom, ze brengen elk scherm tot leven. Niet voor niets zijn ze, met een bedrijf vol vakidioten, koplopers in de wereldwijde markt van videodistributie.

Het Apeldoornse bedrijf ontwerpt, bouwt en onderhoudt video-oplossingen voor elke business case. En daar zijn ze dus heel goed in! In de praktijk blijkt dit niet altijd even helder te communiceren. Daarom schakelden ze Emotion in voor een merktraject. Samen gingen we op zoek naar de kern van het merk en het onderscheidend vermogen in de markt. Al snel kwamen we uit op de passie van de medewerkers en de enorme berg aan drive en ervaring die ze meebrengen. Het zijn The engineers behind the screen die het allemaal mogelijk maken!

Daarom spelen de medewerkers de centrale rol in dit communicatieconcept. Met de nieuwe, frisse en vooral opvallende uitstraling scoorde Divitel dit jaar hoge ogen op de belangrijkste vakbeurs van het jaar. Maar ook intern gaf de nieuwe uitstraling een enorme boost. Op steeds meer plekken in het pand zie je het concept terug. De engineers bring experiences to billions en nu ook een beetje naar hen zelf. En dat mag gezien worden.

terug
Corporate brochure
Corporate brochure
Huisstijl
Huisstijl