Home > wat we maken > campagne > gemeente utrecht campagne
Gemeente Utrecht

Gemeente Utrecht / Campagne

Minder auto's
De gemeente Utrecht wilde minder auto's in de stad. Voor schonere lucht en voor betere bereikbaarheid. Ze schakelde Emotion en Nudge in voor een slimme bottom-up campagne.

Autodelen
Onder het motto 'Utrecht deelt' ging de campagne rondom autodelen van start. Wij ontwikkelden een innovatieve website met 'parallax scrolling' (voor de kenners), posters, flyers, verkeersborden en autostickers. En Nudge - een duurzaam consumentenplatform - schakelde hun 'nudgers' uit Utrecht in. Zij gingen de centrumwijken in om inwoners te informeren over het gemak van autodelen. Want het heeft veel voordelen. Het is bijvoorbeeld al interessant is als je minder dan 10.000 km per jaar rijdt.

terug
Flyer
Flyer
Autobestickering
Autobestickering
Raamposter
Raamposter
Parkeerplaatsbord
Parkeerplaatsbord
Website parallax scrolling
Website parallax scrolling
Website parallax scrolling
Website parallax scrolling
Website parallax scrolling
Website parallax scrolling