We willen echt!

Een goed verhaal is het halve werk
Authenticiteit. Het is een trend die momenteel duidelijk aanwezig is in marketing, media en lifestyle. We willen ‘echt’! En daar horen ook echte verhalen bij. Mooie, geloofwaardige verhalen werken inspirerend. Dat weten we eigenlijk al duizenden jaren. Een verhaal is ook een makkelijker manier om iets te onthouden en dus ook om door te vertellen. En gebruik je het op de juiste manier voor je merk, dan creëer je binding en voeg je emotionele lading toe.

Dus kom maar op met je corporate story! Want iedere organisatie heeft een goed verhaal. Met een held die tegenslagen heeft overwonnen om zijn doel te bereiken. Dat werkt nu eenmaal beter dan saaie missie & visie-statements met een hoop hoogdravende blabla waarbij er geen vuiltje aan de lucht is. Juist het overwinnen van problemen trekt je publiek mee in een belevingswereld die je deelt. Wat dat oplevert? Geloofwaardigheid, onderscheid, betrokkenheid en inspiratie! En een sterke band met je klanten.

Wil je hier mee aan de slag? Emotion helpt je graag het terrein te verkennen en een stevige corporate story op te zetten. En natuurlijk ook het verhaal verder in je organisatie te verankeren.

Door:


Terug naar Mixed Emotions