Wij zijn Bravo!

Begin november hingen de bushokjes in Zuidoost-Brabant ineens vol met 'We love Brabant' en 'We gaan vooruit'. Natuurlijk houden Brabanders van 'hun' Brabant en wil iedereen graag vooruit maar bij wie of wat horen deze posters?

Een week later werd het duidelijk: Wij zijn Bravo! Bravo is de nieuwe naam voor openbaar vervoer in Brabant. Samen met Hermes zijn we de uitdaging aan gegaan om Bravo te communiceren naar de reizigers en inwoners binnen Zuidoost-Brabant.

De abri-campagne was onderdeel van de welkomstcampagne om Bravo te introduceren. Hiermee hebben we veel mensen bereikt: gemiddeld meer dan 25.000 mensen per week, per abri. Om de naamsbekendheid nog groter te maken, voeren we op dit moment een online campagne. Voor deze campagne zetten we Facebook en Google Display in. Waarom deze media? Om de demografische en geografische targetingmogelijkheden én de mogelijkheid om hoog bereik te creëren in de regio. En dat gaat lekker. We zijn nu twee weken onderweg en hebben met Google Display al 859.603 en met Facebook al 125.697 mensen uit de doelgroep bereikt.

Maar we zetten meer in: posters in de bussen, flyers die verspreid worden door promoteams, radiocommercials op Omroep Brabant en 8FM en advertenties in het Eindhovens Dagblad. Dit alles om Bravo en de inwoners en reizigers binnen Zuidoost-Brabant aan elkaar voor te stellen. Begin januari loopt de welkomstcampagne af. Maar onze samenwerking met Bravo en Hermes gaat door! Er komt namelijk nog een hele toffe campagne aan. Maar daarover later meer… 

Door:


Terug naar Mixed Emotions