Trans Link Systems kiest voor Emotion

Na een bureaupitch heeft Trans Link Systems, het bedrijf achter de OV-chipkaart, gekozen voor Emotion. Trans Link Systems koos voor Emotion op basis van de creatieve voorstellen en de slimme aanpak van de campagne. We gaan samen met Trans Link Systems en de gezamenlijke vervoerders in Nederland een multimediale campagne ontwikkelen om reizigers te wijzen op de voordelen van automatisch opladen van de OV-chipkaart. Het uiteindelijke doel van de campagne is om het aantal reizigers dat automatisch opladen gebruikt, te verhogen.

De OV-chipkaart is gemakkelijker en veiliger voor de reiziger. Daarnaast biedt de OV-chipkaart OV-bedrijven de mogelijkheid beter de inzet van capaciteit, middelen en mensen te bepalen. Bovendien vindt de opbrengstverdeling naar OV-bedrijven sneller en eerlijker plaats. Automatisch opladen geeft reiziger het gemak van altijd saldo op de kaart zonder hier zelf een handeling voor te hoeven verrichten. De vervoerders willen graag hun reizigers ontzorgen en daarnaast zijn de kosten van automatisch opladen beduidend lager dan bij de overige oplaadmogelijkheden. Een echte win-win situatie dus. De campagne is begin 2014 zichtbaar door heel Nederland.

 

Door:


Terug naar Mixed Emotions