Nu open: Mijn Rentree

Een belangrijke trend is toch wel de digitalisering van communicatie en dienstverlening. Communicatie, beeld, data-uitwisseling, vrijwel alles gaat tegenwoordig digitaal. Best makkelijk toch? 24 uur per dag informatie opzoeken of een aanvraag doen!

In het bedrijfsleven is de digitalisering al een tijdje volop in ontwikkeling. In de wooncorporatiewereld zie je daar nog iets minder van terug. Daarom mag Rentree uit Deventer best trots zijn op de realisatie van hun digitale huurdersloket: Mijn Rentree. Na een succesvolle pilotfase met bijna 150 deelnemers, kunnen huurders nu heel gemakkelijk en snel huurderszaken online regelen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dat extra gemak was het uitgangspunt, maar daarnaast kan Rentree ook intern de organisatie slimmer inrichten en kosten besparen. Dubbele winst dus! 

Een mooi traject van ontwikkeling waarin Emotion actief in deel mocht nemen.

Door:


Terug naar Mixed Emotions