Met de billen bloot

Jouw merk groots maken. Dat is onze ambitie. Maar ben je ook tevreden met onze dienstverlening? Eind 2014 gingen wij weer met de billen bloot in ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Want alleen als we kritisch naar onszelf durven te kijken, kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Blij met jouw feedback!
De respons op het onderzoekje was dit jaar opvallend hoog. Maar liefst 68% van de respondenten vulde de vragenlijst in. Dat is al een heel mooi resultaat, want het levert ons waardevolle feedback op waar we echt wat mee kunnen. Bedankt daarvoor!

Dit doen we goed
Net als voorgaande jaren scoren we goed op onze inzet en service en de relatie met de contactpersoon. Ook projectmanagement en creativiteit zijn uitschieters naar boven. Dat horen we graag!

Vernieuwen en verrassen
Er zijn natuurlijk ook verbeterpunten. Proactief zijn, verrassen met nieuwe ideeën en het vernieuwen. Dat is wat klanten van ons verwachten. En daar gaan we dit jaar hard mee aan de slag. Let maar op.

En het rapportcijfer?
Net als vorig jaar scoren we een 8,1. En daar zijn we best trots op. Maar we blijven streven naar een 9+. Dus heb je nog een goede tip of advies? Laat het weten!

Door:


Terug naar Mixed Emotions