Make love, not war

Vrouwen die uit alle uithoeken van de stad afkomen op de onweerstaanbare geur van de Axe-producten. De commercials van Axe draaiden tot nu toe allemaal om verleiding. Met succesvolle campagnes over de hele wereld, kan je wel wat verandering teweeg brengen dachten ze bij Axe. Dus pakten ze hun nieuwe campagne wat anders aan: 'Make love, not war'.

In de commercial worden een paar situaties geschetst in verschillende landen, waarbij het lijkt alsof er een conflict wordt ontketend. Dit blijken allemaal daden van liefde te zijn. De kreet 'Make love, not war' is aan het einde van de commercial te zien, evenals het logo van de organisatie Peace One Day, de partner van de campagne. Het filmpje van 60 seconden is hiernaast te zien (er is ook al een versie van 1:30 minuten en de tv-commercial duurt uiteraard maar 30 seconden). Het verhaal is nog steeds met een grote knipoog, zoals we van Axe zijn gewend.

Het moge duidelijk zijn dat Axe iets wil veranderen. En verandering begint natuurlijk bij jezelf. Axe heeft een poll gestart door middel van een Facebook app, waar mensen kunnen stemmen op hun favoriete initiatief voor peace. Er kan tot en met eind februari gestemd worden. De winnaar krijgt, vanaf maart, een donatie van Axe en landelijke publiciteit.

Wat ga jij doen om global peace te steunen?

Door:


Terug naar Mixed Emotions