Klanten geven ons een 8,1

Wanneer doe je het goed? Da's best moeilijk te beoordelen. En daarom vragen we het maar gewoon aan onze klanten. Dit jaar alweer voor de derde keer op rij. Gelukkig vulde maar liefst 40% van de respondenten onze online vragenlijst in. Dat is alvast een mooie score. Bedankt daarvoor!

Wat is dan de feedback die we krijgen? Natuurlijk heeft iedereen andere verwachtingen van een reclamebureau. Dat maakt vergelijken wat lastig. En niet iedere klant heeft dezelfde behoefte. Toch beantwoorden we altijd aan de vraag. We leveren dan ook een breed pakket aan diensten: van creatie en projectmanagement tot het bouwen en hosten van een app of website. Ook ons eigen Mixed Emotions-magazine en de Kennislunch scoren erg goed.

Ladies and gentlemen, your votes please!
Overall scoren we daarmee een 8,1. Niet slecht, zou je zeggen. Maar wij hebben ons tot doel gesteld een 9+ organisatie te worden. Dus blijven we keihard werken aan onze prestaties. Er is nog genoeg te doen. Mocht je de vragenlijst niet hebben ingevuld, maar heb je nog wel een goede tip? Laat het weten! Nogmaals bedankt voor jullie feedback.

Door:


Terug naar Mixed Emotions