Er is geen betere……inspiratie

Als er een Champions League voor merken zou zijn, staat Miele daar zeker in. Het was dan ook een zeer inspirerend 'bedrijfsbezoek' van het team Kommunikatie van Emotion aan Miele in Vianen. Want inspiratie kregen we, volop zelfs!

Miele heeft de afgelopen 20 jaar een belangrijke ontwikkeling doorgemaakt van 'productmarketing' naar 'belevenismarketing'. Concreet resultaat zijn de jaarlijks tienduizenden bezoekers in het Miele Inspirience Centre in Vianen. Met kookworkshops, demonstraties, een eigen restaurant en vooral veel persoonlijk contact over de Miele-apparaten wordt de consument helemaal meegenomen in het merk.

Een uniek concept voor die markt en allemaal het resultaat van consistente marketing. Heel interessant dus om van Robert Bakker (manager Marketingcommunicatie & PR) te horen hoe Miele constant in beweging is om hun marktpositie te bewaken en top of mind te blijven. Hoe de consument 365 dagen per jaar centraal staat, hoe dealers geactiveerd worden, maar vooral dat Miele jaar in jaar uit de absolute drive heeft om in alles wat ze doen de beste te zijn. En dat maakt van een sterk merk een oersterk merk!

Kortom, een zeer inspirerend en leerzaam verhaal. En als je in de buurt bent, ga zeker eens kijken in het Miele Inspirience Centre in Vianen.

Door:


Terug naar Mixed Emotions