Emotion = Vriend van Nudge

Emotion is nu Vriend van Nudge. Van wat, hoor ik je zeggen? Nudge werkt aan een meer duurzame samenleving. Dat doen ze van onderaf, door hun eigen consumentenplatform in te schakelen. Dat platform bestaat uit bijna 27.000 'Nudgers' (jij kunt ook lid worden). Veel mensen dus die duurzame ideeën aandragen, toetsen of zelf meehelpen er een succes van te maken. Beste wel een goed en slim initiatief vinden wij en dus steunen we Nudge.

MVO en dus ook duurzaamheid is natuurlijk al jaren een hot issue. Je kunt je daar als merk ook mee onderscheiden, het kan jouw imago sterker maken. Bij Nudge snappen ze dat en zij hebben er zelfs hun werk van gemaakt door in heel NL samen met partners projecten te ontwikkelen. Emotion heeft met Nudge de campagne Autodelen voor de gemeente Utrecht ontwikkeld. En wat ons betreft gaan we samen nog meer campagnes doen.

Er zijn 'Vrienden van Nudge' in vele soorten en maten. Wij horen nu bij de eerste lichting, maar daar mogen best nog wel meer vrienden bij. Net als Emotion ook vriend worden? Meld je hier aan. En wil je de duurzame bijdrage van jouw organisatie delen met anderen? Bel ons, om samen te kijken hoe we daar met communicatie het meeste uit kunnen halen.

Door:


Terug naar Mixed Emotions