Een smakelijke lunch met een flinke dosis merkenkennis

Wat is er mooier dan een smakelijke lunch te verrijken met een flinke dosis kennis?! Bij Emotion doen we het gewoon. Dit keer serveren we op 21 november een Mixed Emotions KennisLunch vol merkenkennis.

Hoe bouw je een sterk merk? Marc van Emotion neemt onze relaties mee in de Brandbooster, een nieuw en praktisch model dat echt werkt voor jouw merk. Daarin onder andere de zes B's die ieder merk moet invullen om echt succesvol te zijn. Je snapt als marketeer direct hoe je beter met bijvoorbeeld social media, MVO en innovatie kunt omgaan. Daarna praten we met Michel van CrowdMedia verder over de zin en onzin van contentmarketing. En hij laat je meteen zien hoe je het echt toe moet passen.

Kortom: een programma om van te smikkelen. Nieuwsgierig? Dat kunnen wij ons best voorstellen. Goed nieuws: ook jou serveren we graag eens een goede lunch. Neem gerust contact op.

Door:


Terug naar Mixed Emotions