Een scherpe blik

Onlangs vroegen we onze klanten om ons te helpen aan zelfkritiek. Dat is gelukt! Maar liefst 40 mensen hebben de enquête van ons klanttevredenheidsonderzoek met een scherpe blik ingevuld. Dat zoveel klanten feedback willen geven, is voor ons erg positief en waardevol.

Resultaten
En de uitkomsten? Als sterke punten worden genoemd: meedenkend, creativiteit, klantvriendelijkheid, snelheid, flexibiliteit en professionaliteit. Ook het feit dat we een full-service bureau zijn is een pre. En welke ontwikkelingen vinden onze klanten belangrijk? 'Accountability' en 'social media' zijn belangrijker dan in 2010. Net als 'monitoren en bijsturen van webapplicaties'.

Aanbevelen
Over het algemeen krijgen we een 7,7. Mooi cijfer. En nu? Gaan we achterover leunen? Nee! We zijn blij met deze score en het voelt goed dat vrijwel al onze klanten ons zouden aanbevelen bij anderen. Maar we gaan toch op zijn minst voor een 9+. En daar blijven we hard aan werken, want verbeterpunten kregen we uiteraard ook. Dus je hoort nog van ons!

Door:


Terug naar Mixed Emotions