De FEM 'Vergroot je wereld'

Aan de FEM vergroot je je wereld. Je verzamelt er een hoop bagage die je gebruikt om aan je carrière te bouwen. Op vakinhoudelijk gebied, maar tijdens de studie is er natuurlijk meer. Samen met de '24/7 Open Dag' vormt dit de centrale boodschap voor de wervingscampagne van de Faculteit Economie en Management (FEM) van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN).

FEM-studenten hebben vorig jaar de basis van 'Vergroot je wereld' bedacht bij de minor Brandmanagement. Een mooi voorbeeld hoe een resultaat van een minor ook echt in de praktijk uitgewerkt kon worden. Samen met de afdeling Marketing, Communicatie en Voorlichting (MCV) mocht Emotion het concept verder vertalen naar een communicatiestrategie, beelden en middelen. Ook hierin stonden studenten weer centraal, want zij zijn het gezicht geworden van de campagne. Hun studentenleven met alle bijkomende ambities en kenmerken, zien we hier in alles terug.

En waar en wanneer verzamelen scholieren en hun ouders nou de meeste informatie? Precies, op de Open Dagen! Zaterdag 3 en 10 maart staan de deuren van de FEM open voor iedereen die ambitieus is en graag zijn of haar wereld wil vergroten. Moet je de Open Dagen missen? Niet getreurd. Op FEMOPEN.NL is het 24/7 Open Dag, met informatie voor ouders, maar vooral met filmpjes en ervaringen van de studenten. Neem snel eens een kijkje.

Door:


Terug naar Mixed Emotions