Contentmarketing: niks nieuws, maar wel een uitdaging

Contentmarketing is het nieuwe communiceren. Iedereen is er mee bezig. Eigenlijk is het niks nieuws. Gewoon een consistent verhaal uitdragen en de dialoog met je klant aangaan. Toch is het voor veel marketeers en communicatie-experts nog altijd een breinbreker. Zeker als het gaat om relevante content voor bedrijven; B2B. Wat werkt? Wat werkt absoluut niet en hoe kan de afdeling marketing er de afdeling verkoop mee ondersteunen en meer (waardevolle) leads genereren? Laat je inspireren door de case van VGZ, dat B2B contentmarketing succesvol weet in te zetten: http://www.marketingfacts.nl/berichten/bij-vgz-is-content-marketing-bijna-een-wetenschap

Ook wij zien dat contentmarketing een grote rol speelt bij het laden van een merk en het opbouwen van commitment onder de doelgroep. Niet alleen de content zelf, maar ook de timing en kanalen moeten kloppen. Heb lef, durf te proberen en ontdek wat werkt en wat juist niet. En probeer je vooral niet anders voor te doen dan je bent.

 

Door:


Terug naar Mixed Emotions