IJzersterk Community Management

Beau Doorn. Ze is een van onze spreeksters op Mixed Emotions Live. En een beetje een vreemde eend in de bijt. Al zijn dit overigens haar eigen woorden. Waarom? En wat komt ze doen op Mixed Emotions Live? Ze legt het jullie zelf even uit.

"Ik ben deze editie van Mixed Emotions Live de vreemde eend in de bijt. Als Community Manager ben ik dat wel gewend. Acquisitie, conversie en retentie zijn jullie niet onbekend, maar waar komt de Community Manager in dit verhaal voor? Waarom moeten Marketing, Social Media, Development en Support nauw op elkaar aansluiten voor een sterk merk? En niet geheel onbelangrijk: hoe kan je met geen, of een klein, budget grip krijgen op je online doelgroep?

Tijdens mijn workshop op Mixed Emotions Live haal ik voorbeelden aan uit zelf opgedane werkervaring. Zo heb ik met het Hyves team de bekendste profielensite van Nederland getransformeerd tot een succesvolle gamessite. Dit hebben wij te danken aan een ijzersterke Community, Ambassadors en een nauwe samenwerking binnen het team.

Met een ander (per ongeluk uit de kluiten gewassen) project hebben we een App meer structuur weten te geven. De App is wereldwijd, met een minimaal budget, uitgegroeid tot één van de populairste betaalde Apps bij Piloten en Cabin Crew in de luchtvaartwereld.

Hoe wij dit hebben gedaan en wat wij op weg daar naartoe zijn tegengekomen ga ik in 30 minuten aan jullie vertellen. Ik hoop jullie hiermee een duwtje in de juiste richting te kunnen geven voor het opbouwen en onderhouden van jouw Community.

En mocht je me rond zien lopen en vragen hebben over Community Management, ik beantwoord ze graag!"

Kijk voor meer informatie over Mixed Emotions Live op www.mixedemotionslive.nl.

Door:


Terug naar Mixed Emotions